Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Ρουλέτα από το υπουργείο Παιδείας για Τράπεζα και Εξετάσεις



Του Παπαγιανούλη Κων/νου

Βρισκόμαστε στο Φεβρουάριο του 2015.
Επιτέλους έχουμε τις απαντήσεις για το εκπαιδευτικό σύστημα. Με βάση τις δηλώσεις του υπουργού παιδείας και του υφυπουργού, εξάγουμε τα εξής «σαφή» συμπεράσματα:

1. Ερώτημα περί τράπεζας: Είναι νεκροζώντανη όπως η γάτα του Schroedinger με ισοπίθανο νέφος κατανομής μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας μέχρι να ανοίξει το κουτί στις 8:00 πμ της πρώτης ημέρας των εξετάσεων !

2. Ερώτημα περί ισχύος τράπεζας στις φετεινές εξετάσεις Α΄και Β΄Λυκείου: Οι καθηγητές θα πρέπει να είναι με το δάκτυλο έτοιμο πάνω από το enter του πληκτρολογίου και να αναμένουν την απάντηση που θα δοθεί από το «Πάμε στοίχημα», το οποίο εάν βγάλει θέμα Β και Δ το δίνουν αλλιώς συμπληρώνουν στα γρήγορα ένα lotto του οργανισμού πρόγνωσης στοιχημάτων, με ganian τη δική τους θεματοδότηση !

3. Ερώτημα περί αριθμού μαθημάτων εξεταστέων στο νέο σύστημα εισαγωγής: Στην κατάλληλη αίθουσα σκοποβολής του υπουργείου, ρίπτονται πυραυλάκια darts έναντι στόχου με κέντρο το 6, πρώτη περίμετρο το 5 δεύτερη περίμετρο το 4 κ.ο.κ. Ο υπουργός πάντως δεν φημίζεται για την ευθυβολία του !

4. Ερώτημα περί αριθμού ομάδων προσανατολισμού: Η στατιστική κατανομή έχει εύρος 95,44% με μέση τυπική απόκλιση 68,26% επικρατούσα τιμή το 4,32. Θα πρέπει εδώ να εξεταστούν όλοι οι υποψήφιοι σε νέο μάθημα που λέγεται «αρχές χημικής οικονομίας» και για τη θεωρητική τα «αρχαία μαθηματικά» Επίσης εισάγονται νέα μαθήματα που λέγονται «Τα Λατινικά άνευ διδασκάλου» καθώς και «Χημεία για τους γονιδιακούς απογόνους του Lavoisier»

5. Ερώτημα περί συμψηφισμού βαθμολογίας λυκείου στην εισαγωγή: Η θεωρία του χάους προβλέπει ότι οι δονήσεις του αιθέρα από το πέταγμα μιας πεταλούδας έξω από το υπουργείο είναι δυνατό να επηρεάσει τον μετωπιαίο λοβό του υπουργού καθώς θα υπογράφει την υπουργική απόφαση !
Νέες αποκλειστικές ειδήσεις αναφέρουν ότι το υπουργείο μεταστεγάζεται στο καζίνο Λουτρακίου, ενώ οι αρμόδιοι ασκούνται στην τέχνη του γκρουπιέρη !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου