Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Ανέκδοτο: Ο γύφτος και η ... καθηγήτρια


Ένας γύφτος αγοράζει οικόπεδο δίπλα από το σπίτι μιας καθηγήτριας.
Φωνάζει λοιπόν ένα μηχανικό και τον βάζει να του κτίσει ένα ίδιο ακριβώς σπίτι.
Όταν χτίστηκε το σπίτι, βγαίνει ο γύφτος στο μπαλκόνι και φωνάζει τη καθηγήτρια.
- Ντασκάλα-Κυρία καθηγήτρια!
- Τι είναι ρε; του λέει η καθηγήτρια.
- Να, της λέει ο γύφτος, εσύ μπορεί να μη με χωνεύεις αλλά εγώ είμαι ίδιος με σένα, γιατί έχουμε το ίδιο σπίτι!
- Αποκλείεται! του λέει η καθηγήτρια, γιατί δεν έχουμε τα ίδια έπιπλα...
Νευριάζει ο γύφτος, παραγγέλνει τα ίδια ακριβώς έπιπλα με την καθηγήτρια και ξαναβγαίνει στο μπαλκόνι.
- Ντασκάλα-Κυρία καθηγήτρια! ίντιο σπίτι έχουμε ίντια έπιπλα είμαι ίντιος με σένα.
- Τι λες ρε του λέει η καθηγήτρια έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο;;
και του δείχνει μια πολυτελή MERCEDES που είχε στο γκαράζ.
Σκυλιάζει ο γύφτος βάζει γραμμάτια παίρνει δάνεια και αγοράζει μια ακριβώς ίδια MERCEDES και βγαίνει πάλι στο μπαλκόνι.
- Ντασκάλα-Κυρία καθηγήτρια!
- Τι θες ρε γύφτε; του λέει η καθηγήτρια
- Είμαι "καλύτερος" από σένα!
- Γιατί ρε; του λέει η καθηγήτρια
- Να, της λέει ο γύφτος, έχουμε ίντιο σπίτι, ίντια έπιπλα και ίντιο αυτοκίνητο!
- Συμφωνώ, αλλά από που και ως που είσαι καλύτερος από μένα; λέει η καθηγήτρια.
- Γιατί εγώ έχω γείτονα καθηγήτρια, ενώ εσύ έχεις γείτονα ΓΥΦΤΟ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου