Κυριακή, 1 Φεβρουαρίου 2015

Τρόποι επικοινωνίας πεδίων με επιλογή 5ου προαιρετικού μαθήματος στις Πανελλαδικές


Η διεύρυνση των ασφυκτικά περιορισμένων επιλογών που έχουν οι υποψήφιοι  για τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, ίσως λυθεί τελικά με την εισαγωγή ενός προαιρετικού 5ου μαθήματος στο οποίο  θα μπορούν, αν το επιθυμούν, οι υποψήφιοι να εξετάζονται προκειμένου να ξεκλειδώσουν  τις σχολές και άλλου ΕΠΕ. Η πρόταση δεν ακούγεται για πρώτη φορά και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες 
εξετάζεται από την νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Τα οφέλη που αποκομίζονται από την εισαγωγή του 5ου προαιρετικού μαθήματος είναι πολλαπλά:
δεν παραβιάζεται η φιλοσοφία του Νόμου, διατηρούνται τα ίδια γνωστικά αντικείμενα (απλά ανακατατάσσονται ελαφρά) τα οποία αντιμετωπίζονται ισότιμα, με αποτέλεσμα η  πρόταση να είναι άμεσα υλοποιήσιμη, χωρίς ανατροπές στον προγραμματισμό ΥΠΟΠΑΙΘ (Προγράμματα Σπουδών και νέα σχολικά βιβλία), εκπαιδευτικών και μαθητών. Μα το σημαντικότερο από όλα είναι πως διορθώνεται η στρέβλωση του αρχικού σχεδιασμού με ποιοτικά και αντικειμενικά κριτήρια, χωρίς να προκαλούνται νέες παρενέργειες.
Αν υιοθετηθεί τελικά αυτή η λύση θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη  για τα μικρά σχολεία των απομακρυσμένων περιοχών και τα ολιγοθέσια  ώστε να μπορούν να δημιουργούν τα περισσότερα τμήματα που  θα απαιτήσει η διεύρυνση των επιλογών των μαθητών της Γ΄Λυκείου.
Φυσικά αν κάποιος μαθητής επιθυμεί να εισαχθεί σε 1 μόνο ΕΠΕ θα εξεταστεί σε 4 μαθήματα.


Επίσης η πρόσβαση στα Παιδαγωγικά τμήματα θα γίνεται από όλα τα πεδία!

  • Ένας τρόπος επικοινωνίας (παλαιά πρόταση της ΕΕΧ) των πεδίων θα μπορούσε να είναι και ο παρακάτω (σε παρένθεση οι ώρες διδασκαλίας). 





  • Από το συνάδελφο χημικό Μπαλτζόπουλο Αντώνη ένας επίσης καλός τρόπος επικοινωνίας των πεδίων

Δείτε σε πλήρη προβολή την παραπάνω εικόνα εδώ:  ylikonet.gr

  • Από τον πρώην πρόεδρο της ΟΕΦΕ Γιώργο Χατζητέγα επίσης μία πρόταση επικοινωνίας πεδίων
Για πλήρη προβολή πατήσετε στην εικόνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου